وبلاگ تخصصی مهندسی برق و الکترونیک

نویسنده : محسن درویش کسا

وبلاگ تخصصی مهندسی برق و الکترونیک

نویسنده : محسن درویش کسا

وبلاگ تخصصی مهندسی برق و الکترونیک

Director of the blog:mohsen darvish kasa

Born in 1992 in Hamedan

electrical engineer

Interests: music, sports, Shooting,Travel and leisure

The favorite sport of Judo


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Email :moh3en.darvishkasa@yahoo.com

My ID in Telegram :@m_darvishkasa
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای سهولت در دسترسی به مطالب میتوانید عبارت مورد نظر تان را در کادر زیر جستجو کنید

آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۱۶:۲۷ - محمدامیر
    ۱
نویسندگان

سلام

در این مطلب میخوام چند کلامی درمورد خاطرات عشقهای پاک بگم این که همه عشاق به این خاطرات گاهی میرسن  یا اینکه خواهند رسید  متن فوق العاده زیبا به همراه  یک اهنگ بسیار احساسی و زیبا به  و دو عکس در ادامه مطلب قرار داده شده اندمحسن درویش کسا

بارانِ سربی میشود
وقتی نیستی میریزد بر سرم
خاطراتـــــتــــــ . . .
.
.
.
هیس …
حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام
بگو کسی حرفی نزند
بگذار لحظه ای آرام بگیرم …
.
.
.
به هم میرسیم ۳ نفر میشیم
من و تو و شادی
از هم دور میشیم ۴ نفر میشیم
تو و تنهایی , من و خاطره
.
.
.
می آیی . . .
عاشق می کنی . . .
محو میشوی . . .
تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .
تازه می کنی خاطراتت را . . .
محو میشوی . . . .
.
.
.
مرا محکــم تر در آغوش خود بگیـر …
من هنوز هم نـمی خواهم تــو را …
به دسـت خاطرات ” لــعنـتـی ” بسپـارم …
.


.
.
میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…
امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!
.


.
.
دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !
من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم …
.
.
.
دلم که گرفته باشد باصدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم!
چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان…
.
.
.
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی …
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !

.
.
.
ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ . . .
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ
ﯾﮏ جایی
به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ
ﺑﺮمیگردد !
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ !
ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !
.
.
.
خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!
.
.
.
میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم ، و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم
چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم . . .
.
.
.
گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند !
وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه . . .

.
.
.
کوه های غرورم از گناه رفتنت آب شده ؛ تا قبل از سیل برگرد …
سیل که بیاید همه را با خود می برد حتی خاطراتت را !
.
.
.
موقع Delete فولدر خاطراتت ، ذهنم Error می دهد !
گمانم یکی از فایلها در حال اجراست . . .
.
.
.
زیر درخت سیب نذر کرده ام به آمدنت …
فصل شکوفه زدن از خاطرات نزدیک است !
.

darvishkasa.blog.ir

.
.
از بعضی از آدمها تنها خاطره می ماند !
از بعضی های دیگر هم هیچ !
خاطره ساختن لیاقت می خواهد !
.
.
.
کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود
تا هروقت از سر دلتنگی به رویش دست می ‌کشیدم ،
تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی …
.
.
.
من خاطرت را میخواستم نه خاطره ات را . . .
.

.
.
چه تلخ است علاقه ای که عادت شود . . .
عادتی که باور شود . . .
باوری که خاطره شود . . .
و خاطره ای که درد شود . . .
.
.
.
یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست
فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی ؟
.

.
.
تقصیر تو نبود !
خودم نخواستم چراغ قدیمی خاطره ها خاموش شود !
خودم شعرهای شبانه اشک را فراموش نکردم !
خودم کنار آرزوی آمدنت اردو زدم !
حالا نه گریه های من دینی بر گردن تو دارند ،
نه تو چیزی بدهکار دلتنگی این همه ترانه ای . . .
.
.
.
بعضی دوستیا شوخی شوخی میان و جاگیر میشن توی دلت !
تبدیل به یه عشق عمیق میشن …
ته نشین میشن توی قلبت …
ولی یه روز خیلی راحت تو سکوت میرن !
اونجا باورش سخته ، اونوقته که باید بلد باشی چطور با یه خاطره کنار بیای !

.
.
.
درست است، ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داریم
و به آنها وابسته می شویم
هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود
پس هرکسی را بیشتر دوست داریم و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد
باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم در دلش ثبت شویممحسن درویش کسا

آرامخندهدانلود اهنگ بسیار زیبای خاطرهآرامخنده

عنوان: محسن درویش کسا

حجم: 3.53 مگابایت

توضیحات: برای دریافت روی دانلود کلیک کنید

واقعا حیف این مطلب نیس که نظر ندین؟؟؟؟!!!!!!

اصلا حیف خودتون که نظر ندین که چه احساسی دارین؟؟!!؟؟!!

نظر شما چیه درباره این مطلب؟ (۱)

سلام خدمت همه دوستان در اینجا ارسال نظر ازاد است (برای اینکه نظرتون پاسخ داده بشه باید به صورت عمومی نظر بدین در غیر اینصورت پاسخ به نظر ات خصوصی فقط از طریق پل ارتباطی که شما معرفی میکنید امکان پذیر خواهد بود با تشکر*) به تمامی نظرات داده شده وسوالات پرسیده شده در کمتر از 20 ساعت پاسخ داده میشه باتشکر از نگاهتان .مدیر وبلاگ
I seriously love your website.. Excellent colors & theme.
Did you create this website yourself? Please reply back as I'm hoping to create my very own blog and would like to know
where you got this from or what the theme is named.
Kudos!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.