وبلاگ تخصصی مهندسی برق و الکترونیک

نویسنده : محسن درویش کسا

وبلاگ تخصصی مهندسی برق و الکترونیک

نویسنده : محسن درویش کسا

وبلاگ تخصصی مهندسی برق و الکترونیک

Director of the blog:mohsen darvish kasa

Born in 1992 in Hamedan

electrical engineer

Interests: music, sports, Shooting,Travel and leisure

The favorite sport of Judo


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Email :moh3en.darvishkasa@yahoo.com

My ID in Telegram :@m_darvishkasa
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای سهولت در دسترسی به مطالب میتوانید عبارت مورد نظر تان را در کادر زیر جستجو کنید

آخرین نظرات
  • ۲۵ بهمن ۹۹، ۱۶:۲۷ - محمدامیر
    ۱
نویسندگان

دانلود فایل صوتی درس منابع تغذیه

استاد دکتر هادی

مبحث  معرفی مبدل ها(boost/buck

جلسه پنجم مورخه94/08/11

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود فایل صوتی جلسه پنجم
حجم: 15.1 مگابایت

نظر شما چیه درباره این مطلب؟ (۲)

سلام خدمت همه دوستان در اینجا ارسال نظر ازاد است (برای اینکه نظرتون پاسخ داده بشه باید به صورت عمومی نظر بدین در غیر اینصورت پاسخ به نظر ات خصوصی فقط از طریق پل ارتباطی که شما معرفی میکنید امکان پذیر خواهد بود با تشکر*) به تمامی نظرات داده شده وسوالات پرسیده شده در کمتر از 20 ساعت پاسخ داده میشه باتشکر از نگاهتان .مدیر وبلاگ
You're so interesting! I don't believe I have read something
like that before. So wonderful to discover someone with some original thoughts on this
subject matter. Seriously.. many thanks for starting this
up. This website is something that is required on the internet, someone with a bit of originality!
  • حمید پورحسن
  • سلام رفیق چه وبلاگ ردیفی داری ...
    من همکلاسی درس کنترل خطی شنبه 6 تا 8ت هستم ...
    گفتی هماهنگی میکنی برا کلاس متلب پنجشنبه , من با پنجشنبه ده تا دوازده بدجور موافقم ...
    دو تا از بچه ها هم میدونم باهام موافقن , حالا یا خودشون بهت سر میزنن یا اگر نزدن من گفتم دیگه...
    میلم فعاله , منتظر خبرت هستم ...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم .باعث افتخار منه که دوستانی مث شما دارم
    من با استاد صحبت کردم ک اول با کلاس روز شنبش ک دیجیتال هست هم هماهنگ کنم بعد دنبال کلاس باشم برای روز پنجشنبه و ساعتش هم احتمالا همون 10-12 باشه

    بازهم ممنون و متشکر بابت نظرت دوست خوبم
    یاعلی مدد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.